lauantai 14. syyskuuta 2013

Kuvailuja ja kipeenä oloa

Heipä hei kaikki ! (:

Oon ollu kipeenä nyt maanantaista asti ja aikaa on jäänyt siis kuvailuille! Kuvaillut olen omia eläimiä sekä sekalaista sakkia koirapuistossa :3 : http://www.flickr.com/photos/neatsku/sets/72157635438921742/

Lauantaina menin Jossulle yöksi Lahjan kera c: Oli ihana nähdä kuinka Nila ja Lahja leikki lähes koko ajan :3 Söpö parivaljakko!
Sain myös about viikko sitten uuden kännykän s2+ koska vanha sekosi, supetyytyväinen olen tohon :3 Kaikki toimii niin paljon paremmin tossa ! :D Tänään lähti myös tilaukseen uusia kuoria tohon !


Päivittelin meidän kalenteria, luultavasti noista voi meidät löytää !
Moussen onneksi hyviä ja lämpimiä ilmoja on vielä, joten herra saa olla päivät pitkät ulkona :3

Kuvia viime näyttelystä ! :3



















2 kommenttia:

  1. Aivan IHANIA noi marsukuvat syyslehtien joukossa! Haluutko pistää noi mulle sähköpostiin ja saisinko pistää jonkun niistä mun sivujen (ja FB) etusivulle? <3 Värit ja kaikki. <3 Tosi kauniita!

    VastaaPoista
  2. http://hennanpuput.blogspot.fi/2013/10/haaste.html

    Teidät on haastettu! :)

    VastaaPoista