keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Pulinaa~

Heippa !


Lupailin laittaa näistä hiuksista jonkinlaista kuvaa, joten tässä olisi! Tadaa ! Itte tykkään näistä kovasti :3 

Itte oon ollu tässä (taas) kipeenä, oon tän viikon ollu kotona, ihana tää mononukleoosi♥
Sunnuntaina oltas marsujen kanssa menossa näyttelyihin ! Hämeenlinnassa smy:n järjestämä! (: Sieltä siis meidät voi bongata ! Saa tulla sanoon moi jos mua siellä tunnistaa c
Nyt siis hurrrjat valmistelut meillä kun marsut menee ekaa kertaa uml:iin ! (: Toivottavasti noi käyttäytyis hyvin ja tulis kivat arvostelut. Oon noi nyt pessyt ja joka päivä tassuja rasvaillu. Tänään ois ohjelmassa putsata korvia ja leikellä kynsiä + tietty joka päiväinen tassujen rasvaus. Värkkäsin marsuille tohon olohuoneen matolle juoksutusaitauksen jossa saa tän päivän juoksennella ja kerätä kiinteyttä ja massaa (; 

Moussen kanssa kävin ulkona ja toi tykkää niin paljon olla ulkona! Siellä iloloikka lentää ja poika rallittaa ympäri pihaa :3 

Tähän postaukseen tulee nyt aika sekalaisesti kuvia eli tekstiä on siellä täällä, yrittäkää saada selvää :D

Tänään kävin myös kuvailemassa koiria, pakkohan mun oli käydä kattomassa Carmenia, että jokohan sillä olisi hieno mammamasu :3 No eipä vielä mahaa näkynyt. Tuntuu että sitten kun pennut on syntynyt oon koko ajan katsomassa niitä :'D Rakastan pentuja ! :3 Niitten söpö naama ja suloinen tuhina ja pienet terävät hampaat..♥ Jospa tännekkin sitten joskus kotiutuu koira :3


Viime lauantaina kävin Ninnin kanssa treellä. Oltiin siellä koko päivä ja käveltiin Tamperetta ympäri :D Mukaan tarttui 3mm venäri sekä meikkejä :3 Niin ! Oon alottanut venyttään tota oikeeta korvaa c: Tarkoituksenahan on venyttää vain 4-5mm sitä isommaksi se ei mene !
Tälläinen tuli mukaan :3













Antakaas vinkkejä mistä voisin tehdä postauksia ! Tää mun arki on hyvin tylsää, ei siis paljonkaan mitään kerrottavaa :D

Päivittelin hieman blogin näköä (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti